lördag, februari 27, 2010

Voine voine

Tiden räcker inte till för allt jag skulle vilja i mitt liv. Mycket jobb just nu. I alla fall i tre veckor till tills uppgraderingen är klar. Jag jobbar på kontoret och när jag kommer hem på kvällen så sätter jag mig och jobbar flera timmar efter att vi ätit mat. Så bloggen blir lidande och mitt registrerande av min kassabok blir lidande även fast jag har full koll på vart jag har alla kvitton. Jag har väl hyfsad koll på hur mycket vi handlat för. Förmodligen lite för mycket men jag fortsätter hålla köpstoppet. Har inte köpt några saker alls nu på 2 månader och det börjar märkas. Jag är sjukt trött på mina kläder och jag hade nån slags deppattack för några veckor sedan. Då kom J fram till att det måste bero på att jag inte fått handla något på så många veckor.

1 kommentar:

Petra C sa...

Hang in there! Skönt att det i alla fall är ok med jobbet fast det är mycket att göra. Själv tycker jag det känns bra nu också faktiskt! Kanske för att jag börjar se slutet på det STOOOOORA projektet vi jobbat med så länge.

Vet inte om du hört... jag har blivit gruppledare för "Efterbehandling" på ekonomi. Spännande!

När det lugnat sig på jobbet kanske vi kan ta en lunch?

Kram P
Kan vi