torsdag, september 08, 2011

8/9-2011

Dagens bild: Glömde ta bild... sorry

Veckodag: torsdag
Jobbat: 9-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Jag var hur seg som helst imorse när jag skulle gå upp. Hade sattit klockan på 5 men snoosade fram till 6:30 innan jag gick upp. Var jag piggare? Näpp!

2. Bra möten på jobbet idag. Dels hade vi möte om veckans allvarliga incident i systemet. Den värsta jag varit med om och nästvärsta som min chef varit med om. Tycker det är bra när man har såna här möten för att se om det finns något vi hade kunnat göra bättre.

3. Bosse la precis en äcklig fis. Så jag måste sluta skriva nu för jag måste gå och kräkas.

Väder: Ösregn och äckelväder idag igen. Hagel till och med.

Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Kycklingfilé, yoghurtsås.
Mellis: Inget
Middag: Hamburgare, rödbetssallad, dressing, lök, stekt ägg.
Kvällis: Kaffe med grädde. 3 skivor Vilmas ekologiska knäckesticks med bregott och mjukost.

Dagens kcal: 1609
Dagens kh: 41 g

Tränat: Vilodag

Inga kommentarer: