onsdag, september 07, 2011

7/9-2011



Dagens bild: Idag stuvad vitkål med grillad kycklingfilé (kryddad med min egna grillkrydda), yoghurtsås och tomat och salladslök.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 7-17:30 (hemifrån)
3 x Snackigt om dagen:
1. Idag fick Felix skallröntgen så de fick koll på hans tänder och rötter. Inom kort ska han ta bort 4 tänder innan de kan sätta in tandställningen.

2. Vi åkte till Tyresö och det gick bättre än vad jag trodde. Jag åkte inte vilse en enda gång. Men jävlar i min gata vad det spydde från himmelen så när vi kom in till tandkliniken så var jag helt genomblöt. Fick gå in på muggen och ta ett gäng med papper för att torka bort det värsta. Jag såg ut som att jag blivit duschad med kläderna på mig. Kanske ska fixa ett paraply?

3. Dagen var bättre senare på dagen än på morgonen.

Väder: Höstrusk och herregud vad det regnade

Ätit idag:
Frukost: 2 finncrisp med mjukost, skinka och saltgurka. Kaffe med grädde.
Lunch: 2 st merguez med egengjord bostongurka, lök, senap och ketchup. 1 glas vatten.
Mellis: Kaffe med grädde. 1 finncrisp med kryddost. Vaniljkesella.
Middag: Kycklingfilé, stuvad vitkål, yoghurtsås, tomat, salladslök. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 ruta mörk choklad. Några naturella lakritspastiller.

Dagens kcal: 1568
Dagens kh: 57 g

Tränat:
Vilodag

NP - Now playing:
Bonde Söker Fru

Inga kommentarer: