tisdag, september 06, 2011

6/9-2011


Dagens bild: Vitkålscarbonara idag. Riktigt gott!

Veckodag: tisdag
Jobbat: 6:30 - 17:00 (hemifrån)
3 x Snackigt om dagen:
1. Grymt mycket att göra senaste veckan, både privat och på jobbet.

2. Nu ska jag lägga upp lite mål med min träning igen. Jag känner att jag behöver det. Var ett riktigt skönt träningspass tillsammans med J idag. Jag mådde illa efter att ha trampat som en blådåre på cykeln med en J gapande bredvid och Du Hast med Rammstein i högtalarna. Trodde jag skulle spy och efter passet mådde jag riktigt illa. Men skön känsla såhär efteråt.

3. Idag var vi på första besöket med F hos tandläkaren. Han ska få tandställning, men först ska han få tänder urdragna. Och imorgon ska vi åka och röntga hans tänder i Tyresö, så jag kommer jobba hemifrån imorgon också.

Väder: Riktigt höstruskväder idag

Ätit idag:
Frukost: 1 kokt ägg med kaviar. 1 finncrisp med mjukost, skinka och saltgurka. Kaffe med grädde.
Lunch: 2 finncrisp med mjukost, skinka och saltgurka. Salami med mjukost. Kaffe med grädde.
Mellis: 1 kopp kaffe. Salami med mjukost.
Middag: Vitkålscarbonara. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Grokisar.

Dagens kcal: 1763
Dagens kh: 36 g

Tränat:
Löpband 40 min
I sträck: Sprang 140 m i 6,5 km/h (haha, låter lite men det är mycket för att vara jag, så det så)
3,37 km
11:52 min/km
5,06 km/h

Motionscykel 1 min
Urladdning efter gångpasset på löpbandet. Målet var att komma så långt som möjligt på 1 minut. Trampade på som en galning. Hade mjölksyra på slutet och kräkreflexer.
0,6 km
01:40 min/km
36 km/h

NP - Now playing:
House

Inga kommentarer: