söndag, september 25, 2011

25/9-2011

 Dagens bild: Svamprisotto (Karljohan och skogschampinjon) med rökt renstek och bakad tomat.

Veckodag: söndag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Tillbaka hemma efter 4 dgr konferens med jobbet. Det har varit en trevlig stund med alla arbetskamrater men det är skönt att vara hemma igen. Man behöver komma bort ibland för då upptäcker man hur mycket man saknar J. Var typ nykär när jag kom hem.

2. Hade en bra dag på konferensen i fredags. Först fick jag diplom tillsammans med min grupp "För bästa incidenthantering under 101201-110922". Sen var jag med i vinnande gruppen när HR-avdelningen körde en tankeskattjakt med alla. Vi hade på oss 90 minuter och vi tog uppgiften på 55 minuter och hittade snabbaste vägen till skatten. De andra var grymt imponerade över vår prestation och vi fick höra om den hela konferensen =)

3. Imorgon ska jag komma igång med träning och mitt lowcarbande igen. Har blivit alldeles för mycket kolhydrater och alldeles för lite träning senaste tiden. Får se hur många kilo jag gått upp på 4 dgr konf. Förra året gick jag upp 2 kilo.

Väder: Härligt höstväder.

Ätit idag:
Frukost: Hotellfrukost. Fralla med ost, kalkon, gurka, paprika. Kaffe med mjölk. Kokt ägg med kaviar.
Lunch: Baguette med ost och blacky skinka. Kaffe med grädde. 1 bulle.
Mellis: Inget
Middag: Svamprisotto med rökt renstek och bakad tomat. 1 glas vatten.
Kvällis: 1 smörbulle, kaffe med grädde.

Dagens kcal: Vill inte veta
Dagens kh: Vill inte veta

Tränat: Imorgon så...

NP - Now playing:
Deja vu

Inga kommentarer: