onsdag, september 30, 2009

Internutbildning i två dgr

Två tuffar dagar på jobbet. Internutbildning med en hop nyanställda. Vi har fått träffa VD´n för hela koncernen, ett gäng andra chefer från ledningen och VD:ar för dotterbolagen, och idag två helt otroliga föreläsare. Jag blir så imponerad när jag råkar på såna föreläsare. Igår fick vi åka på utflykt till ett av företagets stora projekt... Norra Länken. Fick klä på mig två storlekar för stora gummistövlar som vägde 20 kilo styck, en reflexväst och hjälm. Haha... såg ut som ett miffo. Sen gick vi till tunneln (eller ska man säga grottan) och blev visade runt därnere av en av geologerna på företaget. Han var grymt snygg btw. Men säg inget till J. Schssss....

Jag är så grymt glad över att få vara en del av hela det här företaget. STOLT är bara förnamnet. Imorgon är dagen då jag får veta om jag får fast anställning. Men det känns såpass bra så jag är nog ganska säker att jag kommer få stanna. Varför skulle jag annars fått gå denna internutbildning?
Så håll tummarna... imorgon kl 10 får jag veta... *gulp*

Inga kommentarer: