torsdag, oktober 01, 2009

Weeehooo

Nu är man fast anställd =)

Toklycklig är bara förnamnet. Hade ett kanonsamtal med min chef. Han gav mig massor med beröm och hoppades att jag ville stanna kvar på företaget. Ja va fan tror han? =)

Samma dag som jag fick fast anställning på jordens bästa företag så sa J upp sig från sitt jobb. Man kan bara garva åt oss. Men jag tycker han gjorde helt rätt.

Samtidigt när allt detta händer så har jag en jättedeppig son som rent ut sagt mår skit. Jag har därför valt att både idag och imorgon sluta redan efter lunch för att vara med honom och låta honom prata av sig. Just nu mår han bättre än vad han gjorde igår.

1 kommentar:

magic-mouse sa...

Jätte kul med jobbet. Är just börjat på mitt nya jobb. Och det är skoj.

Tråkigt med 'J's' jobb, hoppas han hittar ett nytt som han gillar.