fredag, september 04, 2009

Tuva 11 år


Tuva 1 dag gammal 1998


Tuva 2 månader



Tuva 6 månader



Tuva 1 år


Tuva 2 år


Tuva 3 år



Tuva 4 år



Tuva 5 år



Tuva 7 år



Tuva 8 år



Tuva 9 år



Tuva 10 år.

Nu helt plötsligt är min vackra unge 11 år. Idag, den 4:e september för 11 år sedan, kl 02:47 födde jag henne. Inget har varit sig likt sen dess. Hon var envis som synden från första början och inte har det blivit bättre med åren ;) men jag älskar henne även fast vi har våra duster varje vecka. Hon skriver små kärleksmeddelanden till mig. I ett skrev hon "Mamma, jag kommer alltid att älska dig, även när jag blir tonåring och säger att jag hatar dig". Det är precis så hon är min ängel med dolda horn. Kärleksfull och envis. Hon älskar sushi, pannkakor, frysta hallon och mörk choklad. Hon dricker kaffe med grädde och 2 sockerbitar. Hon äter coco-pops med mjölk varje morgon till frukost. Hon klär sig coolt. Hon gillar byxor mer än kjol. Hon har nästan alltid tovigt hår och hon är håröm. Hon gillar att reta sin bror. Väldigt mycket! Hon är underbar och hon är min dotter.

Inga kommentarer: