torsdag, september 03, 2009

Hejdå konferens


Idag skulle jag åkt på konferens med jobbet till Marstrand. Problemet är bara att jag blev sjuk. Mår som ett skållat ollon. Så här sitter jag och lyssnar på bra musik och tycker synd om mig själv. Faktiskt första sjukdagarna på nya jobbet. Har jobbat här ganska exakt 4 månader nu. På förra jobbet var jag sjuk jämt. Men ärligt talat så tror jag att jag kände efter mycket mer när jag jobbade där. Mycket för att jag vantrivdes sista året. Nu har jag ett så tokroligt jobb, så att jag tycker det är kul att gå till jobbet och känner inte efter ett dugg. Sitter faktiskt och jobbar lite nu även fast jag är sjuk. Men nån behöver hålla koll på användarna när övriga avdelningen är borta. Lite trist att missa konferensen. Skulle fått åka fyrhjuling på lördag. Plus att det hade varit roligt att lära känna alla människor mer privat. Jaja... vad är väl en bal på slottet!


*snyyyyft*

Inga kommentarer: