onsdag, augusti 22, 2007

Gah

Vart tar dagarna vägen? Jag hinner I N G E N T I N G!!!

Idag har jag haft utbildning för användarna med hjälp av en kille från växeln. Skitduktig är han och engagerad. Och positiv. Älskar engagerade och positiva människor. Och utbildningen gick bra även fast jag själv känner mig osäker på att tala inför människor. Förstår inte varför jag har det med tanke på hur mycket jag kan babbla annars. Men just när det kommer till att "hålla tal" så blir jag lätt störd. Det stör mig som fan och jag vet inte riktigt hur jag ska komma över detta. Men det är bara att kämpa på. Det blir bättre och bättre för varje gång. Men osäkerheten sitter där som en liten elak jävel. Två dagar kvar, sen är det över för den här gången.

Ska gå och sätta mig på muggen och öva på mitt tal nu.

Inga kommentarer: