torsdag, juli 26, 2007

Skillnad på pengar och pengar

Mina pengar är mina pengar och dina pengar är mina pengar...

Inte då. Det var nog tvärtom. Jag gjorde något annorlunda i måndags. Jag beställde kläder från nätet. Paketet kom redan igår, men jag åkte först idag och hämtade ut den. Vågade inte säga något till J, för jag har tillräckligt med kläder enligt honom. Enligt mig så vet jag aldrig vad jag ska ha på mig. För att jag har för mycket kläder säger J.

Först verkade han tycka det var okej att jag hade köpt nya kläder, men när jag sen berättade att kläderna kostade 1840 kr så såg jag hur ansiktsfärgen sakta ändrades på honom. Han blev tyst och stirrade upp i taket. Han blev sur.

Han blev sur!!!

Vad kul. Då skickar jag väl tillbaka skiten då sa jag. Nä det fick jag inte göra. Då går han och får dåligt samvete för att han blev sur för att jag handlat kläder för mina pengar. Men bestäm dig karlfan! Så då började jag pussa på honom över hela ansiktet och sa att jag tänker FAN inte bråka om några jävla kläder så skiten ska fan tillbaka och jag älskar dig ändå din sura fan. Och då kramade han mig hårt tillbaka och sa att kläderna ska INTE tillbaka.

Så nu tittar jag på mina fina nya kläder.

1-0 till Trillian och hennes nya kläder.

Inga kommentarer: