söndag, juli 15, 2007

Borta bra men hemma bäst

Tjänsteresa till vår nya leverantör med systemförvaltarna på jobbet. Kom hem igår, men jag mådde skitdåligt när jag kom innanför dörrarna. Så jäkla bakis har jag inte varit på år och dar. Kommer knappt ihåg när jag var sådär full sist. Men kul hade vi. Kul att lära känna de andra lite mer också. Projektgruppen har blivit reducerad från 8 man till 4. Vi har fått lite nya roller nämligen. Vi fyra har fått rollen att ta tag i en förstudie inför avtalsskrivningen och har suttit och gått igenom kravspecen i två dagar för vår nya mojjäng till jobbet. Både intressanta och kul dagar har det varit. Leverantören känns både kompetent och påläst. Ska bli kul att jobba med dem. Och de känner mitt systems leverantör skitbra sen länge så jag känner mig riktigt trygg med dessa killar.

Inga kommentarer: