måndag, juli 02, 2007

2/7-2007

Veckodag: måndag
Jobbat: 08:00-16:00 (på kontoret) och 18:00-23:30 (hemma)
3 x Positivt:
1. Första dagen på jobbet efter två veckors semester och jag hade BARA 502 mail i min inkorg och BARA ett möte inplanerat på hela dagen.
2. Jag har hunnit gå igenom alla mail och strukturera upp alla saker som skall göras.
3. Mysig kväll med J. Jag satt vid min dator i mitt rum och han satt vid sin dator i sitt rum med stängd dörr. Jag stängde dörren för han klagade på en fluga som han ville få bort från rummet. Jag stängde in de båda. MUAHAHAHAHA
Väder: Kanonväder. Jag sa ju det. Att det skulle bli fint väder så fort jag slutade ha semester, och se så rätt jag fick.
Middag: Stuvade fullkornsmakaroner, cayennepepprade köttbullar.
Motion: Vilodag
Avstånd kvar till Haparanda: 986 km
Du har gått totalt:
105868 steg / 64 km
Din bästa dag: 16783 steg
Du har uppnått ditt Steg-mål med:
149 % (snitt senaste 7dgr)
Lyssnar på: Smashing Pumpkins - 1979

Inga kommentarer: