fredag, juni 29, 2007

28/6-2007

Veckodag: torsdag
Jobbat: semester
3 x Positivt:
1. Micke kom och åt middag med oss och underhöll barnen med lite cricket. Egentligen skulle ME och hennes nya kille kommit och ätit middag hos oss ikväll, men hon hade dubbelbokat. Hon fick en kock som födelsedagspresent från sin dotter och den kocken skulle komma just ikväll och det hade hon glömt bort.
2. Middan var riktigt god. Som alltid när vi grillar.
3. Jag hittade ett nytt kvällsnöje. BINGO... hahaha. Jag vann tom 108 kr. Men de hann jag spela upp innan jag la av för kvällen. Så 100 kr av våra pengar hann jag göra av med.
Väder: Soligt och regnigt om vartannat. Lugn bara lugn alla. Nästa vecka börjar jag jobba igen och då kommer det vackra vädret tillbaka igen.
Middag: Grillat. Entrecote, grillad haloumiost, grillade potatisar, min vitlöksgocka, beasås, sallad.
Motion: 12 min spinning
Avstånd kvar till Haparanda: 1012 km
Du har gått totalt:
63400 steg / 38 km
Din bästa dag: 16783 steg
Du har uppnått ditt Steg-mål med:
163 % (snitt senaste 7dgr)
Lyssnar på: Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge

Inga kommentarer: