onsdag, maj 20, 2009

Heeeeeeelg

Så jäkla skönt med långhelg. Märks att jag fått nytt jobb. Orkar inte göra något annat än koncentrera mig på jobbet, som för övrigt är grymt kul. Jag ser dock utmaningar som jag vet att jag kommer störa mig på i längden, så de puckarna ska jag försöka göra något åt fort.

Fyra härliga dagar ledigt och inte behöver vi handla heller eftersom jag handlade på mataffären.se igår och maten kom ikväll, och baka gjorde jag så fort jag kom hem ikväll. Så imorgon tänkte jag storstäda, framförallt barnens rum. Går och röjer redan nu. Sån otrolig energi. Jag är trött och sover som en klubbad säl när jag väl går och lägger mig men wow vilken energi jag har fram tills dess.

Felix och J fick sina nya datorer idag också. Så jag har en duktigt nöjd son här hemma. Han fick sin födelsedagspresent i förskott, men bara en del av datorn. Resten får han betala av till oss på olika sätt. Vilket han var helnöjd med och vi med.

Inga kommentarer: