måndag, december 01, 2008

Äntligen har vi lite stjärnor i fönstret

Igår fick vi inte upp dem. Julstjärnorna. Jag som alltid håller traditionen med att pynta på första advent. Men däremot idag när vi jobbat och slitit så fick vi upp dem. Lika mysigt varje år. Håller även på att planera julmat och julklappar för fullt. Jag kommer bara köpa klappar till J och barnen. Funderar även på att köpa nåt litet till Anka. Om jag hittar något, annars får det vara. Jag börjar bli som J. Han köper inte en födelsedagspresent eller klappar om han inte hittar något som han vet att jag kommer gilla. Men jag tror inte han gillade den gången när han inte köpte nån present alls till mig när jag fyllde år. Vi hade väl varit ihop i 2 år eller nåt, och jag som älskar presenter fick ingenting från honom. Då satt jag först och lipade i badrummet i några timmar och sen gick jag därifrån och la mig och sen låg jag och lipa i sängen resten av kvällen. Han blev lite orolig och helgen efter så drog han med mig till Forum Nacka där jag fick handla ett gäng presenter till mig själv som jag ville ha. Ler åt minnet.

Inga kommentarer: