lördag, november 03, 2007

Träna snart

Ett pass styrke tillsammans med J. Ska dansa lite först för att värma upp. Förra söndan tränade vi tillsammans med barnen.

S K I T R O L I G T!

Felix gjorde felet att hålla igång hela tiden i 50 minuter, så på slutet när vi skulle göra situps och ryggresningar så orkade han inte. Jag försökte förklara för honom att det är därför man vilar mellan seten. Han var helt röd/vit-fläckig i hela ansiktet. Sen hade både han och Tuva träningsvärk i tre dagar. HA HA HA HAHAHAHAHA.

Så vi får se om de vill träna med oss fler ggr.

Efter passet ska vi ta en lång skön bastu. Köpte bodyscrup och ansiktsmasker i förrgår när jag handlade. Och för andra gången i mitt liv så hade jag inte tillräckligt med pengar på mitt konto när jag skulle betala. Så jävla pinsamt. Men jag löste det genom att ringa J så han kunde föra över pengar från mitt sparkonto till lönekontot. Men det är ändå pinsamt som fan.

Inga kommentarer: