lördag, december 14, 2013

14/12-2013


Dagens matbild:  Vi hade mysmiddag med ägg och hemmagjord skagenröra till förrätt. Familjen fick toast till sin skagen. Sen åt vi Domtaskinka, köttbullar, prinskorv och kålrotslåda till middag.

Veckodag: lördag

3 x Snackigt:
1. Dagen började bra med lite mysfrukost och Suits. Sen skjutsade vi Tuva till stallet och åkte och köpte lite julklappar till J´s brorson.

2. Sen gjorde vi god julmiddag och hade mysigt runt middagsbordet. Sen vet jag inte vad som hände eftersom kvällen slutade med att J gick och la sig kl 20:30 och sonen gick och la sig strax efter 21 och ingen hade öppnat sina julklappar. Vad hände? Bara jag som ville att de skulle öppna klapparna men jag fattar inte varför de inte ville? Eller jo dottern ville, men inte killarna i huset. Så jag sa "då röstar vi, de som vill räcker upp handen" och det vara bara T som gjorde det, så det slutade med att ingen fick något. Så julklapparna står där under öppna spisen oöppnade.

3. Så nu sitter jag här för mig själv och tittar på en skitdålig film på fyran.

Väder: Grått och trist men det är iaf snöfritt =)

Dagens träning:  60 squats

1 kommentar:

Unknown sa...

Hi, hi, vilka ungar! När vill de öppna julklapparna? :)
Mysigt att äta tillsammans! Längtar nu tills sonen kommer hem över jul så hela familjen är samlad!
Ha en fin tredje advent!
Kram kram
//Lana