onsdag, juni 09, 2010

Herregud vilken jobbig skolavslutning jag var på idag

2 timmar. Först skolavslutning på gården i 1.5 timme. Förstå, en timme och 30 minuter. Det är lång tid det kära vänner. Sen 30 minuter inne i klassrummet. Men att hålla en avslutning ute på gården i 1,5 timme tyder på väldigt dålig planering av Säbyskolan. Jag är fortfarande förundrad. Alla föräldrar runtomkring kommenterade "tar det aldrig slut" osv, och då menar jag verkligen ALLA. Det här var längsta skolavslutningen ever och då har jag ändå varit med om både studenten och högskolan. Det var ju nästan rockkonsert-varning på den skolavslutningen. Hur tänkte de?

Ja ja, nu har iaf Tuva sommarlov. Hon satt bara och njöt i bilen efteråt "åh vad skönt" "åh herregud så skönt det känns i kroppen", "sommarlov mmmm".

Ja jag är avis. Men jag har semester den här veckan så jag njuter själv av tillvaron just nu. Nu är det bara Felix skolavslutning imorgon kvar.

Inga kommentarer: