söndag, augusti 02, 2009

Magisk kväll med U2 och J

Jag är så bakis idag, och då drack jag inte en droppe alkohol igår. Tack för presenten älskling. Vilken dag, vilken kväll. Jag är så nöjd. Allt var magiskt.

Här kommer bilder från min mobil.


Utanför Ullevi ser man "The Claw" torna upp sig. Scenen väger 390 ton och tar fyra dagar att bygga upp.


Några timmar innan konsertstart. Jag gillar att vara i tid och få se atmosfären.


1 timme innan.


Larry Mullen Jr drar igång ett trumsolo. Publiken jublar.



J njuter.






Magisk version av One med publikens mobiler som stjärnor. Snygg effekt att ta med sig publiken i numret.

Tur med vädret hade vi också. Jag satt i klänning fram till strax innan konserten började.

Enligt Expressen och Aftonbladet var gårdagkvällens konsert bättre än den i fredags.

Inga kommentarer: