söndag, juni 07, 2009

Mitt liv är underbart

Alltså jag mår så sjukt bra nu. Jobbet är så otroligt kul och jag kan knappt fatta att jag av alla människor fick jobbet där. Satt bara och njöt av stämningen när vi hade eftermiddagsfika i fredags. Satt och tittade på människorna som satt där och pratade. Vilka människor. Inga gnälliga tanter så långt ögat kan nå. Det är så skönt att slippa dem. Har dock haft en riktigt tuff vecka på jobbet. Dels hade jag mitt första månadsbryt i systemet och sen hade jag och 6 andra nyanställda (alla är nya inom en 8 månadersperiod) internutbildning plus en fest på det. Tufft men helt klart nyttigt och framförallt kul att få pejl på vad alla gör. Det händer mycket och det som jag tycker är skitkul är att det är sån ordning på alla kablar. Riktigt imponerad är jag.

Inga kommentarer: