Sidor

tisdag, december 21, 2010

Förbannad på NetOnNet (varning för svordomar)

Helveteeeeeeeeeeeeee!!!!

Jag beställde grejer från NetOnNet för några veckor sedan. Idag fick jag mail från dem där de förklarade att varorna är restnoterade och kommer in först den 28/12. Men varför i hela helvetet kunde jag då lägga varorna i kundkorgen om de inte hade sakerna hemma???!!!

ARG!!!

Så nu har jag och J googlat för att försöka rädda det som räddas kan. Så jag tror att Elgiganten har ena grejen hemma så då åker jag förbi där imorgon och köper den där. Skulle gjort så från första början. Framförallt när det är viktigt att man ska ha den till ett visst datum. NetOnNet måste ju ha hål i huvet som inte fattar att man inte gör såhär!!! 3 dgr innan jul "vi är ledsna men dina varor är restnoterade hos leverantören". Skyll på leverantören när det är ni som låter kunderna stoppa varor i kundkorgen som inte ens finns hemma! Hur kan man göra så och kalla sig för ett nätföretag???

Så varning för NetOnNet, jag kommer iaf aldrig mer köpa något från dem!!! Dra åt helvete NetOnNet!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Trillian,

    Jag jobbar på NetOnNet och läste din bloggpost.

    Skulle vilja komma i kontakt med dig för att se om vi kan lösa detta på ett sätt som gör dig nöjd.

    Hur kan jag nå dig?

    Mvh
    Mikael

    SvaraRadera
  2. Hej Mikael
    Sorry, men såg inte detta förrän nu. Jag tror nog inte att du hade kunnat lösa mitt problem den 23/12, som du skrev ditt meddelande, ändå. Jag löste det via Elgiganten och jag kommer fortfarande inte att handla från er fler gånger. Helt otroligt hur man kan behandla sina kunder. Japp, jag är faktiskt fortfarande arg på er. En elefant glömmer aldrig som det heter ;)

    /T

    SvaraRadera